Využite nový Účet POHODA pre bezpečnejšie a pohodlnejšie jednotné prihlasovanie k službám a aplikáciam STORMWARE

Otázky a odpovede pre ekonomický systém POHODA



otázka

Po aktualizácii MS Office nie je možné spustiť program POHODA, čo môžem urobiť, aby program opäť fungoval?

odpověď

V poslednej aktualizácii kancelárskeho balíku Microsoft Office došlo k chybnému previazaniu komponentu ACE DAO 2007, ktorý produkty STORMWARE vyžadujú pre svoje fungovanie.
Pri spustení programu POHODA nie je vidieť žiadnu odozvu alebo sa zobrazí úvodná obrazovka a nič ďalšieho sa nestane.

Chybu teraz spôsobujú aktualizácie MS Office 2016MS Office 2019 a Microsoft 365 Apps verzia 2106 (Build 14131.20278) 

Oprava komponentu

Pro obnovení správného fungovania komponentu je potrebné ho opraviť pomocou nástroje Windows Installer.

  1. V systému Windows otvorte Ovládací panel a nájdite panel Programy a funkcie, prípadne odkaz Odinštalovať program.
    Vo Windows 10 môžete tiež otvoriť  Ponuku Start, nájdete Nastavenie a otvorte sekciu Aplikácie.
  2. Nájdite a vyberte program s názvom Microsoft Office Access Database Engine 2007 (môže ísť aj o verzie 2010, 2013 a 2016).
  3. Kliknite Tlačidlom Opraviť (hore) vyvoláte opravu komponentu. 
    V nastavení Windows 10 kliknite na tlačidlo Upraviť a v sprievodcovi zvoľte Repair (opraviť).
  4. Po dokončení operácie spustite program POHODA.

Keď komponent neexistuje

Ak program Access Database engine v zozname nenájdete, bude nutné ho znovu nainštalovať. 

  1. Komponent stiahnete z odkazu:
    https://stormware.cz/dnload/AccessDatabaseEngine.exe
  2. Po stiahnutí súbor spustite, potvrďte zvýšené oprávnenie a prejdite sprievodcu.
    Tu nie je nutné nič meniť, iba súhlasiť s licenčnými podmienkami.
  3. Rovnaký postup zopakujte s balíčkom SP3:
    https://stormware.cz/dnload/accessRDC2007sp3-kb2526310-fullfile-en-us.exe

Po úspešnej  inštalácii pôjde program POHODA opäť spustiť.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím