Využite nový Účet POHODA pre bezpečnejšie a pohodlnejšie jednotné prihlasovanie k službám a aplikáciam STORMWARE

Otázky a odpovede pre ekonomický systém POHODA



otázka

Ako je možné, že sa počas aktivácie objavilo hlásenie o duplicitnej aktivácii, hoci som legálnym vlastníkom vášho produktu?

odpověď

Hlásenie sa zobrazí v sprievodcovi aktiváciou programu, ak je použité licenčné číslo uvedené ako aktivované na aktivačnom serveri.

V prípade verzie s jednou licenciou sa licencia používa na inom počítači.
Prípadne mohlo dôjsť k zmenám, ktoré zmenili identifikáciu počítača tak, že ho aktivačný server vyhodnotí ako iný počítač.

Ak máte viacero samostatných licencií alebo MLP licencií, skontrolujte, či každý používateľ použil na svojom PC správne pridelenú licenciu.
V prípade potreby môžete licenciu zmeniť podľa často kladených otázok -  Dostal som nové licenčné číslo, kam ho mám v programe POHODA zadať?

V prípade sieťovej verzie sa zobrazí podobné hlásenie, ktoré označuje, že hlavná inštalácia programu sa nachádza na inom počítači/serveri než je uvedené pri licencii na aktivačnom serveri.

Výberom možnosti ÁNO, POUŽÍVAM PROGRAM LEGÁLNE... a kliknutím na tlačidlo Ďalej sa licencia deaktivuje (odstráni sa identifikátor PC na aktivačnom serveri) a program sa aktivuje (na aktivačný server sa zapíše nový identifikátor PC).
 
Ak pôvodný program už nie je spustený alebo sa nedá spustiť, všetko je v poriadku a hlásenie sa už nezobrazuje.
 
Upozorňujeme, že ak je pôvodná inštalácia stále funkčná, používateľ môže vykonať aktiváciu späť rovnakým spôsobom.
 
Ak aktivačný server vyhodnotí, že k prepínaniu aktivácie dochádza opakovane a pravidelne, môže licenciu zneplatniť a tú potom nie je možné nikde aktivovať.
Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím