Využite nový Účet POHODA pre bezpečnejšie a pohodlnejšie jednotné prihlasovanie k službám a aplikáciam STORMWARE

Otázky a odpovede pre ekonomický systém POHODA



otázka

Program mi hlási, že Inštalačné číslo nebolo vydané firmou STORMWARE. Ako je to možné?

odpověď

Hlásenie o neplatnom licenčnom čísle sa môže zobraziť v niekoľkých prípadoch.

Pri inštalácii bolo zadané chybné (nevydané) číslo

Pokiaľ prepisujete licenčné číslo napr. z vytlačeného dokumentu, existuje riziko, že bude niektorý zo znakov zadaný chybne.
Niekedy také číslo vyhovie kontrole správnosti čísla, takže ho inštalátor príjme, aktivácia ale číslo nenájde a vyhodnotí ho ako neplatné.  

Pokiaľ sa program po dokončení sprievodcu aktiváciou neukončí alebo ešte nevypršalo 30denné obdobie od inštalácie, je možné zadať licenčné číslo znovu priamo do programu.
Postup nájdete v FAQ: Dostal som nové licenčné číslo, kam ho mám v programe POHODA zadať?

Ak program nejde spustiť, bude nutné vykonať opätovnú inštaláciu a znovu zadať správne licenčné číslo.
V sprievodcovi inštaláciou zmeňte iba licenčné číslo, ostatné údaje ponechajte bez zmien.
Postup nájdete v FAQ: Ako mám preinštalovať program POHODA?

Pri najbližšom spustení už bude možné vykonať aktiváciu

Bolo použité licenční číslo pre predošlé obdobie

Môže nastať situácia, keď sa pokúšate aktivovať staré licenčné číslo, ktoré už bolo zneplatnené v rámci aktivácie nadväzujúceho licenčného čísla:

  • Licencia bola prevedená na inú firmu, ktorá získala nové licenčné číslo, a to už bolo aktivované.
    Aktivácia pôvodné číslo zneplatní.
  • Bol aktivovaný vyšší variant v rámci rozšírenia licencie (doplatkom rozdielu cien).
    V tomto prípade tiež dôjde k zneplatneniu pôvodného čísla po aktivácii toho nového.
  • Obzvlášť v zimnom období sa stáva, že došlo k aktivácii licenčného čísla pre nasledujúci rok, spravidla, pokiaľ firma vlastní viac MLP licencií (samostatných nesieťových licencií) a nie je dodržané ich kontinuálne pridelenie.
    Licenčné číslo v rámci zakúpení služieb SERVIS na ďalší rok nadväzuje na číslo predošlého roku, po aktivácii je to pôvodné zneplatnené.

Rok do ktorého licencia spadá, je možné zistiť priamo z licenčného čísla alebo jeho skrátenej varianty (ID čísla).

  • V licenčnom čísle nájdete poslednú číslicu roku ako 5. znak v prvej skupine.
  • V ID čísle sa jedná o 4. znak, tento údaj nájdete na tretej strane sprievodcovi aktiváciou (Online) v prvom riadku.
  • Písmeno A nahrádza nulu.

Ak sa program ukončí, bude nutné vykonať reinštaláciu programu s novým číslom, väčšinou zároveň dôjde i k aktualizácii na novú verziu.

Pokiaľ firma vlastní viac licencií, je nutné vložiť ešte nepoužitú licenciu.
Administrátor by mal mať prehľad o rozdelení licencií medzi užívateľmi.

Číslo bolo zakúpené u Obchodného partnera a dovtedy nebolo zaregistrované

V prípade, že bola licencia zakúpená u niektorého z partnerov STORMWARE, je možné, že predajca licenciu doposiaľ nezaregistroval alebo musíte licenciu zaregistrovať sami.

To je možné vykonať jednoducho pomocou formulára na webovej stránke Registrácia produktu.
Do poľa zadajte inštalačné číslo a kliknite na tlačidlo Odoslať, pokiaľ je číslo legálne, dôjde k jeho registrácii.
Následná aktivácia sa už podarí.

  • Pokiaľ máte viac licenčných čísel, vykonajte postupne registráciu všetkých čísel.

Nelegálne číslo

Pokiaľ zadané číslo súhlasí s číslom v potvrdení o licencii a nedarí sa ho Registrovať (viď vyššie), pravdepodobne nebolo vydané firmou STORMWARE s.r.o.

Túto skutočnosť je nutné oznámiť na obchodné oddelenie firmy STORMWARE a upozorniť týmto na nelegálneho predajcu nášho software.

Číslo už mohlo byť zneplatnené na základe oznámenia o nelegálnom používaní alebo v rámci overenia aktivačným serverom. V tomto prípade tiež kontaktujte obchodné oddelenie pre viac informácii o licencii.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím