Využite nový Účet POHODA pre bezpečnejšie a pohodlnejšie jednotné prihlasovanie k službám a aplikáciam STORMWARE

Čo získate so SERVIS 2026

Zákaznícka podpora & aktualizácie

Keď si zakúpite niektorý z našich produktov, automaticky k nemu získate pomoc našich špecialistov na zákazníckej podpore, ktorí sú k dispozícii na telefóne a e-maile. Súčasťou SERVIS sú tiež aktualizácie programu, ktoré reagujú na aktuálnu legislatívu i potreby užívateľov – prečítajte si, aké novinky programu POHODA na vás čakajú v roku 2026.

 

+421 259 429 959
hotline@stormware.sk

Po–Pia 8:00–16:00

(zákaznícka podpora je vyhradená pre užívateľov aktuálneho SERVIS)
Prečo mať aktuálnu Pohodu? 

Čo zahŕňa balík služieb SERVIS

1. Aktualizácie

Úplným základom sú pravidelné aktualizácie, vďaka ktorým budete mať vo svojom programe vždy tie najnovšie funkcie a legislatívne zmeny.

2. Pomocník programu

Všetky programy sú popretkávané interaktívnym pomocníkom– stačí stlačiť kláves F1 a zobrazí sa základný popis otvorenej agendy so súvisiacimi odkazmi.

3. Príručka

Súčasťou zakúpeného produktu je jedna alebo viac užívateľských príručiek obsahujúcich všetko, čo sa funkčnosti a ovládania programu týka.

4. Videonávody a FAQ

Praktickým zdrojom informácií sú komentované videonávody. Odpoveď na konkrétnu otázku môžete nájsť i v rozsiahlej databáze FAQ.

5. Telefonická podpora

Rýchlu radu, ako v programe správne postupovať, vám cez telefón poskytne tím zákazníckej podpory – min. 8 hodín denne 5 dní v týždni.

SERVIS 2026môžete kúpiť v e⁠-⁠shope

SERVIS alebo kompletný balíček všetkých vyššie uvedených služieb môžu využívať vlastníci aktuálnych licencií k akémukoľvek produktu z ponuky spoločnosti STORMWARE. V prípade samostatne zakúpenej aplikácie mPOHODA sú potom tieto služby súčasťou ročného predplatného.

Čo na služby SERVIS hovoria naši zákazníci?