SERVIS: Zákaznícka podpora a aktualizácie
Zákazníkom spoločnosti STORMWARE je k dispozícii tím profesionálov a prepracovaný systém zákazníckej podpory. Súbor služieb zákazníckej podpory nesie názov SERVIS a svojim držiteľom garantuje automatický prísun aktualizácií, informácií a služieb odbornej podpory. V prvom roku je poskytovaný užívateľom zadarmo, pričom využívať kompletný balík služieb môžu vlastníci licencií k aktuálnym verziám všetkých produktov z ponuky spoločnosti STORMWARE.
Zákazníci, ktorí zakúpia niektorý z produktov v posledných štyroch mesiacoch roka 2020, získavajú SERVIS zadarmo i pre rok 2021. Pre predĺženie alebo obnovenie je potrebné zakúpenie aktuálnej verzie produktu, resp. aktuálneho balíka služieb SERVIS pre daný rok. Pretože najmä účtovné typy aplikácií vyžadujú zo svojej podstaty vyššiu starostlivosť než bežný kancelársky software či ďalšie aplikácie, a to predovšetkým z dôvodu častých zmien legislatívy, jedná sa o minimálny balík služieb potrebný pre prevádzku aplikácie v danom roku.
Zákaznícka podpora – hotline 02 59 429 959
|
|
Pre vlastníkov licencií, ktorým v decembri skončí platnosť súboru SERVIS 2020:
SERVIS 2021 môžete zakúpiť v e-shope:
 |
Do súboru služieb zákazníckej podpory patrí:
Služba |
Popis |
Dostupnosť |
Aktualizácie |
Obdržíte všetky aktualizácie zakúpeného produktu vydané v období od zakúpenia licencie k danému produktu alebo predplatné zákazníckej podpory do konca roka 2021 (v rámci verzie/verzií roka 2021), resp. do vydania ďalšieho upgrade. Jednotlivé aktualizácie sú zverejňované v Zákazníckom centre, príp. vydávané na aktualizačných CD (v závislosti na rozsahu zmien). |
V závislosti od typu produktu a rozsahu zmien |
Telefonická podpora |
Pracovníci telefonickej podpory sú k dispozícii v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hodín. V rámci skvalitňovania služieb zákazníkom môžu byť telefonické hovory monitorované. |
V pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hodín |
E-mailová podpora |
Svoje otázky môžete zasielať na e-mail hotline@stormware.sk vyhradený pre zákaznícku podporu. Odpoveď obdržíte obratom alebo najneskôr do konca nasledujúceho pracovného dňa. |
Príjem nonstop |
E-mailový spravodaj |
Na e-mailovú adresu uvedenú vo svojom profile v Zákazníckom centre obdržíte všetky vydania elektronického informačného spravodaja. |
Predpokladáme nepravidelné vydávanie zhruba raz mesačne. |
Rozsah služieb |
Predmetom plnenia nie sú individuálne služby uvedené na www.stormware.sk/sluzby . |
Aplikácia mPOHODA |
mPOHODA je aplikácia pre vystavovanie faktúr a ďalších dokladov. Je dostupná vo verzii pre web aj mobilnej verzii pre Android a iOS. |
Fakturovať zadarmo a vystavovať ďalšie doklady môže každý a to do vyčerpania nastavených limitov. Vystavovať doklady bez obmedzenia môžu iba vlastníci programu POHODA s aktuálnym SERVIS alebo predplatitelia aplikácie mPOHODA. |
Proces získania zákazníckej podpory SERVIS sme maximálne zautomatizovali. Užívateľom produktov STORMWARE Office poskytujeme SERVIS v prvom roku používania programu celkom ZADARMO. V prípade, že niektorý z programov zakúpite v posledných štyroch mesiacoch roka 2020, získavate SERVIS zadarmo i pre rok 2021. Ak vlastníte predchádzajúcu verziu niektorého programu, t. j. pre rok 2020, môžete si SERVIS 2021 objednať online (okrem doplnku Business Intelligence), telefonicky na čísle obchodného oddelenia +421 2 59 429 911 alebo osobne či telefonicky na centrále alebo ktorejkoľvek pobočke STORMWARE. Nemusíte si však so zaistením predplatného na rok 2021 robiť starosti - ponuku na aktuálnu verziu služieb SERVIS od nás obdržíte automaticky a vždy s dostatočným predstihom.
Pre objednanie súboru služieb SERVIS 2021 k doplnku Business Intelligence kontaktujte obchodné oddelenie STORMWARE na telefónnom čísle +421 2 59 429 911 alebo prostredníctvom e-mailu na adrese expedicia@stormware.sk, príp. niektorú z pobočiek STORMWARE.

Tipy, ako postupovať ...
… keď si neviete poradiť pri práci s programom:
Pomocník: Všetky programy obsahujú bohatého kontextového pomocníka. Stačí stlačiť kláves F1 a objaví sa stránka so základným popisom otvorenej agendy a hypertextovými prepojeniami na všetky súvisiace texty. Vždy tak máte k dispozícii kompletného pomocníka. Pri zapisovaní dokladov môžete navyše využiť ďalšieho pomocníka, a to kontextového pomocníka ku každému políčku formulára, v ktorom sa momentálne nachádza kurzor. Tohto pomocníka vyvoláte stlačením kláves CTRL+F1.
Dokumentácia: I keď máte prístup k priamym službám zákazníckej podpory, nezabúdajte plne využívať dokumentáciu k programu. Súčasťou balenia produktu je jedna alebo viac príručiek obsahujúcich kompletný popis produktu.
Otázky a odpovede: Priebežne aktualizujeme databázu Najčastejších otázok a odpovedí k jednotlivým programom. K rýchlemu nájdeniu požadovanej informácie vám spoľahlivo poslúži fulltextové vyhľadávanie. Odporúčame sledovať časté otázky na odkazovaných stránkach, pretože je pravdepodobné, že tu nájdete odpoveď na svoje otázky.
Videonávody: Ďalším zdrojom informácií sú videonávody, ktoré poslúžia či už začínajúcim, alebo i skúsenejším užívateľom. Ukazujú vybrané základné funkcie a pracovné postupy, ale i zložitejšie operácie účtovného i technického charakteru v systéme POHODA. Galériu videonávodov dopĺňame s ohľadom na časté otázky užívateľov tohto programu.
Telefonická podpora: Po dovolaní na oddelenie zákazníckej podpory budete vyzvaní na zadanie identifikačného čísla (ID) zákazníka. Svoje identifikačné číslo nájdete na prílohe k daňovému dokladu o kúpe licencie k niektorému z produktov spoločnosti STORMWARE, resp. balíku služieb SERVIS. V súčasnej dobe je k dispozícii 10 liniek telefonickej podpory. V období uzávierok a legislatívnych zmien sa však i napriek tomu môže stať, že sú linky plne vyťažené a zákazníci môžu vo fronte čakať. Prosíme vás o vecné a rýchle vybavenie telefonátu, linky zbytočne neblokujte a umožnite prístup i ďalším užívateľom.
E-mail: Pokiaľ sa nemôžete dovolať na linku zákazníckej podpory alebo potrebujete vyriešiť viac problémov naraz, využite možnosť zaslať svoju otázku e-mailom. Takto prijaté otázky sú spracovávané priebežne, nezávisle na obsadenosti telefónnych liniek. Svoju odpoveď preto môžete obdržať veľmi rýchlo a taktiež lacnejšie než telefonicky. Vo svojej otázke nezabudnite uviesť svoje ID zákazníka.