Aby naše stránky fungovali ako majú potrebujeme váš súhlas so spracovaním malých anonymizovaných súborov – tzv. cookies. Dbáme pritom na vaše súkromie, a tak ich používame iba pre správne fungovanie webu, štatistické účely a meranie úspešnosti reklamných obsahov, aby sme mohli zachovať štandard služieb, na ktorý ste zvyknutý. Prečítajte si Prehlásenie o ochrane osobných údajov.
Aj keď sa cookies ukladajú vo vašom internetovom prehliadači a webová stránka má tak informácie o predošlej aktivite, sú tieto informácie anonymné, neobsahujú citlivé údaje a nie je možné na ich základe identifikovať konkrétnu osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka niečo vie, je to, že môže ušetriť čas a pomôcť so zobrazovaním iba relevantného obsahu, zachovaním Vášho nastavenia, uložením súhlasov, a prezradí nám, aké informácie vám môžeme zobrazovať a aké nie, a tak sa môže náš web neustále zlepšovať. Viac informácii
Tieto cookies nie je možné vypnúť – potrebujeme ich pre správne a bezpečné fungovanie webových stránok so správnym zobrazovaním funkčných prvkov, napríklad vrátane prihlasovacích formulárov.
Vďaka týmto cookies máme k dispozícii anonymizovanú štatistiku o tom, čo sa našim užívateľom na našich stránkach páči, odkiaľ prichádzajú, na čo klikajú, ako dlho u nás zostávajú. Tieto informácie sú pre nás skvelým ukazovateľom, ako priebežne optimalizovať fungovanie nášho webu.
Vďaka týmto súborom môžeme merať efektivitu reklamy, vieme, či na ňu užívatelia klikajú, akú reklamu mohli vidieť pred návštevou stránok, a teda ako sú naše kampane úspešné a užitočné.
Na bezplatnej konzultácii sa dohodneme na výbere vhodného rozšírenia programu.Akcia neplatí pri nákupe cez e-shop
Podnikateľské prostredie sa zmenilo a od svojho účtovného systému už očakávate viac ako predtým? Potrebujete napríklad zabezpečiť prístup do programu aj pre kolegov na homeoffice? Potom ste už určite zvažovali rozšírenie svojho existujúceho software alebo zakúpenie ďalšieho pokročilejšieho nástroja. A práve teraz je tá pravá chvíľa – od 1. 7. do 31. 8. 2021 platí zľava 30 % na zakúpenie vyššieho variantu, radu alebo prídavných licencií programu POHODA 2021 alebo doplnku Business Intelligence – stačí sa objednať na online konzultáciu a my Vám poradíme s výberom toho najvhodnejšieho rozšírenia. Ak doplnok Business Intelligence ešte nemáte, 30 % zľavu môžete využiť ako užívatelia programu POHODA aj na jeho zakúpenie.
Zo skúseností vieme, že naši užívatelia často nepoznajú všetky možnosti, ktoré im ich software poskytuje. Efektívne nastavenie a optimalizácia Vášho programu POHODA 2021 alebo doplnku Business Intelligence 2021 Vám pritom môže ušetriť aj hodiny práce. Pre našich technikov navyše nejde o nič zložitého, pripoja sa k Vám prostredníctvom vzdialenej správy a za hodinu to môže byť hotové. Tieto starosti tak pokojne môžete nechať na nás – zvlášť, keď súčasťou našej letnej akcie je 1. hodina týchto služieb len za polovicu. Individuálne služby za zvýhodnenú cenu 22‚50 € si môžete objednať prostredníctvom objednávkového formulára.
Mrkneme sa na správnosť inštalácie alebo zálohovania. Preveríme integritu údajov aj zaťaženie programu. Vyskúšame tiež načítať zálohované údaje.
Ako to môže vyzerať v praxi? Konzultant sa k Vám pripojí pomocou vzdialenej správy a skontroluje aktuálny release produktu, systémové logy, dočasné súbory k databázam alebo veľkosť a umiestnenie systémovej databázy. Pozrie sa tiež na nastavenie zálohovania v naplánovaných úlohách a prípadne Vám odporučí správne postupy, aby všetko klapalo ako má.
Pozrieme sa, ako máte nastavený program POHODA a či využívate efektívne užívateľské nastavenie. Pozrieme sa na zúbok i nastaveniu prístupových práv.
Ako to môže vyzerať v praxi? Správne globálne i užívateľské nastavenie je pre efektívnu prácu s programom POHODA úplne zásadné, náš konzultant sa preto pozrie, či je všetko tak, ako má byť a prípadne poradí, čo by vám mohlo pomôcť. Samostatnou kapitolou sú tiež prístupové práva, i s nimi vám náš konzultant pomôže a poradí.
Poradíme vám, ako využívať na maximum možnosti a funkcie programu POHODA. Naučíte sa tak množstvo užitočných vychytávok, ktoré vám uľahčia každodennú prácu s programom.
Ako to môže vyzerať v praxi? Náš konzultant Vám môže prezradiť plno skvelých tipov. Viete napríklad, ako sa užívateľsky upravuje nástrojová lišta programu, ako si pridať často používané funkcie alebo aké klávesové skratky môžete používať? Používate šablóny pre rýchle vytvorenie záznamov? Využívate agendu úloh a upozornení? Čo všetko dokáže adresár? A ako je to s GDPR či s eKasou v programe POHODA?
Bez tlačových zostáv si svoju prácu asi predstaviť nedokážete, POHODA ich obsahuje nespočetné množstvo. Využívate pre svoju prácu tie najvhodnejšie?
Ako to môže vyzerať v praxi? Pozrieme sa, aké tlačové zostavy používate, resp. vám odporúčame, ktoré by ste používať mohli, aby ste si uľahčili prácu. Preberieme nastavenie východiskovej zostavy, zviazaných zostáv a v programe REPORT Designer vám ukážeme možnosti úprav tlačových zostáv.
Ceny sú uvedené bez DPH a platia od 1.7. do 31.8.2021.
Alebo nás rovno kontaktujte na 2 59 429 911 alebo info@stormware.sk
Obchodné oddelenie 02 59 429 911
Zákaznícka podpora 02 59 429 959
Online konzultácie
Kontaktujte naše pobočky