Využite nový Účet POHODA pre bezpečnejšie a pohodlnejšie jednotné prihlasovanie k službám a aplikáciam STORMWARE

1.2 Ak si neviete poradiť

Ak neviete, ako postupovať pri práci s aplikáciou REPORT Designer, využite prosím nasledujúce informačné zdroje.

PRÍRUČKA. Príručka REPORT Designer, ktorú práve čítate, je základnou súčasťou dokumentácie produktu REPORT Designer. Obsahuje množstvo informácií dôležitých práve pre začínajúcich užívateľov. Skôr, ako sa pustíte do úprav a vytvárania vlastných tlačových zostáv, odporúčame zoznámiť sa najskôr s touto príručkou.

POMOCNÍK. Program obsahuje interaktívneho pomocníka. Stačí stlačiť F1 a objaví sa stránka so základným popisom otvorenej agendy a hypertextovými prepojeniami na všetky súvisiace texty. Pri práci môžete navyše využiť ďalšieho pomocníka: kontextového pomocníka ku každému políčku formulára, v ktorom sa momentálne nachádza kurzor. Tohto pomocníka vyvoláte klávesovou skratkou CTRL+F1.

Okrem kontextového pomocníka je k dispozícií obsah a abecedný register spracovaných tém pomocníka, ktoré sú prístupné prostredníctvom povelu Témy pomocníka z ponuky Pomocník. Ak neviete, ako využiť všetky možnosti pomocníka, použite povel Ako používať pomocníka.

ZÁKAZNÍCKA PODPORA. V prípade, že stále nebudete mať všetky potrebné informácie, obráťte sa na tím zákazníckej podpory.

Telefonická podpora. Pracovníci telefonickej podpory sú vám k dispozícii v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 hodín na telefónnom čísle +421 2 59 429 959. Pri kontakte so zákazníckou podporou budete vyzvaní k oznámeniu identifikačného čísla (ID) zákazníka.

E-mailová podpora. Otázky doručené na adresu hotline@stormware.sk sú spracovávané nezávisle na obsadenosti telefónnych liniek. Použitie tejto formy odporúčame v prípade väčšieho počtu otázok. Vo svojej otázke nezabudnite uviesť svoje ID zákazníka.