Fakturácia tvorí spolu s účtovníctvom a sledovaním platieb jednu z najdôležitejších častí firemnej administratívy. V mnohých prípadoch je spojená s veľkým objemom ručnej práce. Práve preto sú tieto agendy v systéme POHODA optimalizované tak, aby umožňovali čo najjednoduchšie a najrýchlejšie zadávanie a zaručili efektívnu prácu.
Vytváranie faktúr pomocou šablón alebo kópií faktúr. Tiež priamo z príjemok a výdajok
Dobropisy a upomienky faktúr v omeškaní
Vzájomné zápočty neuhradených pohľadávok a záväzkov
Upozorňovanie na nastavený limit nezaplatených pohľadávok pri konkrétnych odberateľoch
Členenie na strediská, činnosti a zákazky
Vkladanie skladových položiek do dokladu pomocou čítačky čiarových kódov
Kontrola viacnásobného splácania faktúr
Hromadné vystavovanie faktúr
POHODA využíva postupnosti dokladov jednotlivých zakáziek. Všetky údaje dostupné z predchádzajúceho dokladu vyplní automaticky.
Ostatné nefakturačné pohľadávky a záväzky sa kvôli prehľadnosti zapisujú do samostatných agend. POHODA do nich niektoré pohľadávky a záväzky tiež automaticky generuje, napr.:
Vaše záväzky jednoducho vložíte do príkazov na úhradu. S internetovým bankovníctvom vám navyše odpadá tlač príkazov a osobná návšteva banky. Všetky zvolené príkazy na úhradu POHODA uloží pomocou funkcií pre homebanking do súborov, ktoré potom jednoducho načítate do príslušného komunikačného programu alebo do internetbankingu a odošlete do banky elektronicky.
Mobilná aplikáce mPOHODA je šikovným pomocníkom a zároveň doplnkom k programu POHODA. S jej pomocou môžete vystavovať doklady aj z miest mimo dosahu vášho počítača, napríklad priamo u zákazníka. Všetky dáta vystavené v aplikácii potom stačí synchronizovať s vaším účtovným softvérom.
PODROBNEJŠIE INFORMÁCIE O APLIKÁCII mPOHODA
Zavolajte nám 02 59 429 911
Zákaznícka podpora
Online konzultácie
Kontaktujte naše pobočky