Využívame cookies pre zabezpečenie jednoduchšieho používania našich webových stránok. Pokračovaním v prehliadaní webu predpokladáme, že s tým súhlasíte. Rozumiem Viac informácii
Využite 30% zľavu na nový software pre začínajúcich podnikateľov

4. Adresár

Pre príjemnú a prehľadnú prácu s databázou vašich obchodných partnerov je určená agenda Adresár. Kapitola obsahuje nasledujúce časti:

  1. Firemné adresy
  2. Kontaktné osoby
  3. Udalosti
  4. Doklady
  5. Individuálne zľavy
  6. Cenové akcie
  7. Bankové účty
  8. GDPR
  9. Zmluvy
  10. Organizácia dokumentov
  11. Komunikačné funkcie
  12. Pomocné funkcie
  13. Hromadná fakturácia
  14. Úlohy
  15. Zásielky
  16. Dopravcovia
  17. Pomocné agendy
  18. Podrobné nastavenia

Agenda Adresár vám umožňuje efektívne vytvárať, udržiavať a využívať adresár obchodných partnerov a zákazníkov. Zapisujete do nej dva typy záznamov – firmy a ich kontaktné osoby. Agenda pomáha zorganizovať všetky dokumenty súvisiace s danou adresou. V agende Adresár/Udalosti môžete evidovať priebeh obchodného styku s jednotlivými obchodnými partnermi. K dispozícii sú tiež informácie o súvisiacich účtovných dokladoch a prehľadové zostavy s vyhodnotením odberateľov.